Często zadawane pytania

Czy mogę płacić kartą?

Tak. W naszym sklepie możecie płacić przelewem tradycyjnym lub za pomocą serwisu PayU.

 

Czy gdy osoba niepożądana spojrzy na paczkę, będzie miała podejrzenia co może znajdować się w środku?

Oczywiście, że nie. Nasze paczki pakowane są w dyskretny sposób nie ma możliwości powiązania paczki z jakimkolwiek sklepem.

Dodatkowo specjalnie dla Was mamy opcję wysyłki: PACZKOMATY 24.

 

Czy produkty widniejące na stronie są dostępne od razu?

Każdy produkt w naszym sklepie ma licznik dostępności. Klient widząc stan magazynu nie zamówi produktu który jest niedostępny.

Dostępny towar wysyłamy chwilę po tym jak wpłynie do nas potwierdzenie zapłaty.

 

Czy mogę zamówić paczkę do innego kraju?

Tak paczki są wysyłane do każdego państwa. Cennik i sposób wysyłki opisaliśmy w katalogu 'Płatności i wysyłka'.

Przy wysyłce za granice należy dokonać przedpłaty przed wysyłką.

 

Złożyłem zamówienie, a nie dostałem żadnego potwierdzenia?

W takiej sytuacji najlepiej napisać do nas sklep@getnasty.pl

Klient wykonujący przelew/szybkie płatności ma wystarczające potwierdzenie wykonania transakcji.

 

Masz inne pytania, prosimy o kontakt:

sklep@getnasty.pl