Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego www.getnasty.pl
 
1. Warunkiem dokonania zakupu w sklepie www.getnasty.pl jest akceptacja regulaminu. Sklep internetowy, działający pod adresem www.getnasty.pl jest wpisany do CEIDG pod numerem NIP: 751-166-42-71.
 
2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.getnasty.pl, telefonicznie lub drogą mailową. Zamówienia poprzez stronę www.getnasty.pl mogą składać klienci pełnoletni, którzy założyli indywidualne konto w sklepie getnasty.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienta oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie getnasty.pl.
 
3. Realizacja zamówienia płatnego przy odbiorze rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez klienta faktu złożenia zamówienia. Zamówienie płatne przy odbiorze, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 5 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie są realizowane). Zamówienia realizujemy w trybie standardowym tj. 2-4 dni roboczych na terenie Polski. Dostawa na terenie Europy różni się w zależności od kraju przeznaczenia od 3 do 6 dni.
 
4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Przesyłki dostarcza Poczta Polska, InPost lub firma kurierska DPD. Koszty przesyłki zawsze pokrywane są przez nabywcę, chyba że kwota zamówienia przekroczy odpowiednią kwotę wtedy koszty wysyłki pokrywane są przez nasz sklep.
 
5. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduje się w odnośniku 'Koszty wysyłki'. Klient może wybrać następujące formy płatności:
– Płatność przy odbiorze – należność pobiera listonosz.
– Płatność z góry – tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu lub szybkim przelewem internetowym PayU.
– Płatność z góry – kartą kredytową lub płatniczą PayU.
Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane wyłącznie z góry za pomocą serwisu PayU lub bezpośrednio tradycyjnym przelewem bankowym na konto sprzedawcy. Przy wysyłce poza granice Polski (Europa) nie wysyłamy przesyłki pobraniowej.

6. Zwrot bez podania przyczyny.Klient, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru. Produkt zwracamy w stanie niezmienionym. Sklep gwarantuje szybki zwrot pieniędzy, które zostaną zwrócone, przelewem na konto bankowe klienta.
 
7. Reklamacje. Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu. Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w sklepie objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu. Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem. Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji sklep getnasty.pl ma 14 dni. Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora. Paczki za pobraniem nie będą odbierane. Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie. W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest niemożliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Po odbiorze paczki sprawdź jej zawartość. Jeśli ilość nie zgadza się, masz obowiązek sporządzić protokół szkody z kurierem DPD. Tylko na tej podstawie możemy przyjąć reklamację braku produktów.

8. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem www.getnasty.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
 
9. Informujemy, że Państwa dane osobowe są przechowywane w bazie danych firmy. Dane te będą jedynie wykorzystywane na potrzeby realizacji zamówienia i w celach marketingowych przez firmę www.getnasty.pl. Rejestracja w sklepie oznacza zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych drogą elektroniczną.

10.Postanowienie końcowe. Sklep getnasty.pl zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego pod adresem www.getnasty.pl,
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego pod adresem www.getnasty.pl,
- przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. Nie zastosowanie się do w/w zasad będzie skutkowało zerwaniem współpracy.